Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Att handla hos oss

Mitt konto har blivit spärrat, vad gör jag?

Om ditt konto har blivit spärrat av någon anledning behöver du kontakta Kundservice. 

Detta gör du enklast via Kundservice@systembolaget.se

Tänk på att använda samma mejladress som kontot är kopplat till.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Två av våra medarbetare som jobbar i vår chatt

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 9:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl