Systembolaget

Logga in

Varukorg

Beställning
Startsida
Kundservice
Handla & Tjänster
Beställning

Kundservice

Hur kan vi hjälpa dig?

Beställning

Jag bor i Norge och vill betala på nätet hos ett ombud. Vilka betalsätt kan jag använda?

För att betala för din ombudsbeställning online finns dessa alternativ på vår hemsida:

  • Bankkort - välj primärt detta om du bor i Norge.
  • Direktbetalning via bank
  • Swish.

    Kom ihåg att ditt kort behöver vara upplåst för betalningar på utländska webbplatser.

    Du kan inte använda Vipps, som är populärt i Norge. För att använda Swish behöver du ett svenskt bankkonto.
    För direktbetalning är det också nödvändigt med ett svenskt bankkonto. Notera att betalning alltid sker i svenska kronor.

Fick du svar på din fråga?

Vi vill ge dig bästa tänkbara service överallt. Därför är vi nyfikna på om du fick svar på din fråga.

Kontakta oss

Fler kontaktvägar till oss
Bild på medarbetare i kundservice

Hallå där!

Har du frågor om mat och dryck?

I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.

Chatta med oss

Ring

Vardagar mellan kl. 09:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.

0771-83 83 00

Mejla

Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.

Skicka mejl