Kundservice
Hur kan vi hjälpa dig?
Hemleverans
Hur beställer jag alkohol med hemleverans?
Kan man göra hemleverans och få flaskan levererad till någon som present?
Fel varor, varor som fattas eller gått sönder vid hemleverans
Hur ångrar jag en hemleverans?
Kan jag ändra eller lägga till varor i min hemleverans?
Vad händer om jag inte är hemma när hemleveransen kommer?
Vad gör jag om hemleveransen inte kommer på utsatt tid?
Hur ändrar jag dag eller tid på min hemleverans?
Fel folkbokföringsadress?
Måste jag uppvisa ID-handling när jag tar emot en hemleverans?
Kan jag beställa hemleverans till företaget?
Vad kostar Systembolagets hemleverans?
Får jag tillbaka fraktkostnaden vid retur?
Varför måste jag personligen vara på plats vid en alternativ adress vid en hemleverans?
Jag har beställt en hemleverans. Kan någon annan ta emot varorna?
Kan jag beställa hemleverans till vilken alternativ adress som helst?
Varför går det inte att beställa hemleverans till mitt postnummer?
Kontakta oss

Hallå där!
Har du frågor om mat och dryck?
I vår chatt möter du medarbetare från hela landet med gedigen mat- och dryckeskompetens motsvarande en sommelier.
Chatta med ossRing
Vardagar mellan kl. 9:30–17:00. Viss väntetid kan förekomma.
Mejla
Du kan även skicka mejl till oss, vi svarar oftast inom 48 timmar.